راه اندازی سامانه بانک آشنا (بانک اقتصاد نوین)

راه اندازی سامانه بانک آشنا (بانک اقتصاد نوین)

افتخاری دیگر برای شرکت بانی­ کام

سامانه بانک آشنا محصول مشترک اداره کل محیط زیست استان تهران و بانک اقتصاد نوین روز سه شنبه طی مراسمی در پارک علم و فناوری شهرستان پردیس راه‌اندازی شد.

محمدهادی حیدرزاده در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی بانک آشنا با اشاره به امضا تفاهم نامه همکاری بانک اقتصاد نوین با سازمان محیط زیست در خصوص فعالیت های زیست محیطی، گفت: یکی از موضوعات مطروحه در این تفاهم نامه ایجاد بانکداری سبز است که از جمله پارامترهای بانکداری سبز می توان به کاهش سفرهای روزانه و استفاده از فضای مجازی برای ارائه خدمات به مشتریان بانکی اشاره کرد.

 

وی گفت: همچنین براساس این تفاهم نامه مقرر شده که ایجاد شعب بانکی سبز در بانک اقتصاد نوین به عنوان یک الویت پیگیری و اجرا شود.

 

 حیدرزاده در خصوص سامانه الکترونیکی بانک آشنا نیز گفت: اجرای این طرح به عنوان یک حرکت زیست محیطی موجب کاهش مراجعه مشتریان به بانک و در نتیجه کاهش مصرف انرژی و آلودگی هوا خواهد شد.

 طرح سامانه الکترونیکی زیست محیطی «بانک آشنا» دارای کدهای امنیتی خاصی است که تمام خدمات بانکی را به طور غیرحضوری انجام می دهد و از لحاظ زیست محیطی باعث حذف سفرهای درون شهری، کاهش استفاده از کاغذ و کمک در انجام عملیات بانکداری الکترونیکی و در نهایت بانی توسعه اقتصاد سبز است. 

دسترسی نامحدود زمانی، عدم نیاز به تخصص خاص مانند اینترنت و موبایل های هوشمند و حس راحتی و تعامل بهتر با بانک به دلیل ارتباط با کاربر از جمله مزایای این سامانه است.

مراسم راه‌اندازی سامانه الکترونیکی زیست محیطی بانک آشنا با حضور حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین برگزار شد.

0
شما هم به این مطلب نظر دهید
  • *لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر زیر وارد کنید: