افتخاری دیگر برای بانی کام

 افتخاری دیگر برای بانی کام

پس از دریافت رضایت نامه مرکز مدیریت راه‌های کشور از ارائه خدمات برتر پشتیبانی شرکت بانی‏ کام (کال سنتر و تلفن گویای مرکز تماس ۱۴۱ مدیریت راه های کشور)، مدیرعامل شرکت آقای مهندس محمد رضای اصفهانی ضمن تشکر از مدیریت محترم آن مرکز، از کلیه پرسنل شرکت بانی‏ کام نیز تقدیر و تشکر نمودند.

همچنین ایشان در جمع پرسنل شرکت یادآور شدند رضایت مشتریان همیشه از عمده اهداف مدیران شرکت بانی کام  بوده است و رضایت‏نامه های آنان، به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند و سراسر افتخار برای شرکت محسوب می‌شود.

قابل ذکر است، توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت بانی ‏کام در دستور کار مدیران و کارکنان این شرکت قرار گرفته است. از این روی، میزان رضایت مشتریان همواره به عنوان یک عامل اساسی در ارزیابی میزان پیشرفت شرکت بانی‏ کام، به عنوان تنها نماینده شرکت دانجین در ایران و خاورمیانه، در دست‌یابی به اهداف خویش در نظر گرفته شده است.

به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خشنودی مشتریان در بانی­کام وجود دارد که توانسته است با عنایت خداوند و تلاش بی‏‌وقفه پرسنل فهیم و دلسوز و برنامه‌ریزی دقیق مدیران، نتایج درخشانی به بار آورد.

0
  • برجسب ها: رضایت نامه, مرکز مدیریت راه‌های کشور
شما هم به این مطلب نظر دهید
  • *لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر زیر وارد کنید: